Как открыть компанию скринов в command conquer 3

Command and Conquer 3: Tiberium Wars

Play as NOD in Skirmish mode of demo
     At  the  skirmish options menu, hold N and click you army to make
NOD as selectable option.

     To switch back, hold G and click your army to make GDI selectable
again.

This works with the computer army as well.


Play as the Scrin
     To  play  the  secret Scrin campaign, finish both the GDI and Nod
campaigns. This will unlock the Scrin campaign of four missions.


Increase Starting Credits in Skirmish Mode
     Go  to "C:Documents and SettingsUserApplication DataCommand &
Conquer 3 Tiberium WarsProfilesProfileName"

Make a backup of "skrimish.ini"

Open the "skirmish.ini" file

Change the number "10000" to the desired amount of credits

��� �������� �� Command and Conquer 3: Tiberium Wars �� ������ ���������� �����.

������ ����� ����������� (8)

�������: Morior
���� ��������� ����� ��� ��Σ���� �����. ����� �� ������� �� GDI � �������� �� ��������/��������� ������, ��������� ���ң� «�������», ����� ����, ����������� ����� �� ����, ������ ������ ����� ����� ���������� — �� ��� �� �������� ������ ����.

�������: Roteks
���� ������ ������� �������� �����, �� ������� � ���������� C: Documents and Settings [USERNAME] Application Data Command & Conquer 3 Tiberium Wars Profiles [PROFILE NAME]. ��� ������� ���� ProfileData.ini, � ��� ��������� ��� ����� �� 9, �� ������ ���� 16. ��������: PPK = 3139777886553609, ����� ������: PPK = 9999999999999999, ������ ���������.

�������: Anabioz
����� �� ������� �� ���, ���������� �� ���� ���� ������������� ����� — ����� �����, �� ������� �������, ����� �������� ������ �� ��� �����.

�������: Luis Sera
���� ������� �������� ����� ��� ������, �� ������� ������ ����� ������ �������, � ������� Jaggernaut ����� ����� ���� ��� ������-�������.

�������: �����
���� �� ������, ��� ��� ���� ��� ����̣� ������� ���������, ��������� ��� �� ������ ���� (�������, ����� ��� �� ����������) ��� (���� �� ��� �� ���� �����) �������� ��� ����������� ��������� ������ — ������ ������, ������� �ӣ, ����� �� ���� �������. ����� ����������� ��� ������ � ����� — � ������ «GDI» ������� ����� �������� ��������� � ������ ������ ���Σ� ��� ��������� ����.


������ ���������� ���� �� Command and Conquer 3: Tiberium Wars?
��� ���� ��� ���������� � ������� ���������?

������ ����������� �� ���� (1)

������� ����������� �� ���� (3)

������ ������ ��


������ ������ ����� ��������


������ ������ Aleks


��, ���� ��� ��������� �� ���� — �����������…

����������� �������� � ����������� Command and Conquer 3: Tiberium Wars?
�������� ���� ������ ������� � ������?
����� ������� ���� ������, � �� ��������� ��� ����� ��������.
��������� ������� �������� ������������� ��� �������� —
���-�� �� ��� ����������� �������!

���� ������ �������� — �� ������ ������ ��� �� ���� ��������
��� ������ ����� ������������ ����

��������:

���� �� Command and Conquer 3: Tiberium Wars

������� ��������� �� ������� PC

A B
C D
E F
G H
I J
K L
M N
O P
Q R
S T
U V
W X
Y Z
#

�������� ����:


Всего 4 миссий! конечно интересные и они не особо легкие !

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


Ну и что там надо делать (и есть ли у них заставки)?

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


Заставки есть.
Что делать? — 3 миссии вторжение. И 4 последняя — последняя за НОД и ГСБ — типо надо отразить атаку и все — но все равно ты как-бы профукиваешь — но кому неизвестно.

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


Да…… Интересненько, никак не хватает терпения дойти до конца, а так хочется поиграть за скринов( в компании)!

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


я прошёл мне понравилось. Только миссий мало

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


4 миссии и очень сложные + занудные

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


4 миссии да еще с*ка такие тяжелые

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


Не не тяжелые, если на средней сложности играть,
одна ваще прикольная, вся одним мастером майндом
проходится, а ваще миссии отстой полный… Скучные.

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


Скучные.
скорее всего занудные

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


мда довольно тяжелые они

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


Скучная разве что первая. Проходится грубой силой. Остальные миссии поинтереснее.

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


ужасно тупые и занудные миссии. Первая вообще жестяк. долго бился башкой об клаву

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


Послденяя ппц как сложная! Вот время, б**дь, уже, б**дь, вышло, я, б**дь, расслабился, и что вы думаете? Конец, радость, что ты прошёл игру??? А х*й! «Вась, отвези, б**дь, кораблик к Пределу!»
Короче, я с десятого раза на лёгком прошёл….

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


мне тока 3 миссия проблему составила, была бы хоть башня молнии, а без нее нереально, а другие миссии на сложном я легко прошел

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


Самое интересное, что для меня миссия в Лондоне (первая) показалась самой сложной из кампании Гостей, а последняя (Предел 18) — самой лёгкой.

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


Народ подскажите как открыть кампанию скринов ? А то просто лень проходить эти кампании, я их уже прохадил, но в других версиях, а терь у мя их нет (( а так хочу пройти эту кампанию Скринов . (За нод то я пройду, а вот ГСб вообще меня бесят)

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


Самое интересное, что для меня миссия в Лондоне (первая) показалась самой сложной из кампании Гостей
ну потому что только идиот спамит сикеры+дезы против гсбшника — а из-за того что другого выбора там нету, приходится ссать против ветра
А то просто лень проходить эти кампании
может есть где-нибудь сейвы в инете выкладывали, надо их просто закачать — на остальное ничего ответить не могу

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку


Extermination
я знаю что сэйв, я имел ввиду где его взять. Я не могу найти ! ((

  • пожаловаться
  • скопировать ссылку

CNCKW Scrin logo-1-.png

Скрины — инопланетная раса, заявившая о себе в Третьей тибериевой войне.

Земля привлекает Скринов после удара ГСБ ионным орудием по главному храму Братства. Они начинают стандартные процедуры по сбору «Крови Богов», но, к их удивлению, планета находится не в том состоянии, которого они ожидали: уровень распространения тиберия ещё далёк от «урожайного», а местное население оказывает сильное сопротивление «Гостям». Целью Скринов является «выращивание» тиберия. Планета является почвой для кристалла, который помещается на нее в небольшом количестве. Скрины ждут разрастания тиберия по всей поверхности планеты, после чего строят Пределы — огромные вышки, добывающие и транспортирующие тиберий в другую звёздную систему. По их задумке, местное население (если таковое есть) либо погибло, либо находится на грани вымирания.

Признаком причастности «чужих» к тиберию, явился обнаруженный флот Скринов, по которому ГСБ совершили выстрел из ионной пушки, что повлекло за собой разделение флота на части и приземление их по всей поверхности Земли. Приземлившиеся части образовали базы Скринов. Когда корабль-матка рекомендует отменить сбор тиберия из-за угрозы туземцев, появляется Наблюдатель и приказывает организовать отвлекающее нападение на населённые пункты, чтобы убрать вражеские войска подальше от мест сбора урожая и строительства башен.

Разведывательные задания раскрывают, что взрыв жидкого тиберия был устроен намеренно, для того, чтобы таким образом заставить Скринов обратить на Землю внимание. Что более удивительно, «Гости» узнают, что спланировал взрыв Кейн.

«Все эти данные уже имеются. Обнаружена неизвестная мутация. Повелитель настаивает на расследовании», — восклицает Наблюдатель.

По-видимому, Скрины каким-то образом знакомы с Кейном, но даже они не могут распознать его генетический материал. Это, возможно, указывает на видимое бессмертие Кейна и его огромные знания, а также то, что он Скрин.
Наблюдатель приказывает продолжить дальнейший сбор информации, но Корабль-матка строго протестует, так как это оставит Прораба на Земле. В конце концов, корабль отключает канал связи Наблюдателя. Основной задачей становится завершение строительства хотя бы одного Предела, так как лишь с помощью него игрок сможет покинуть планету. После успешной защиты предела от ГСБ и его успешного достраивания игрок вместе с кораблём-маткой проходит через портал. Тем временем, нервный Наблюдатель передает доклад Повелителю, объясняя ситуацию. Повелитель приказывает собрать полномасштабные войска для повторного нападения:

«Готовьте флот вторжения! Земля будет нашей!», — последние слова в компании Скринов.

Ah, the Visitors, greatest of paradoxes! Ancient, immeasurably powerful, yet chained to the physical by a desire for Tiberium so strong, it eats at their very core!
— Kane(src)

The Scrin, or Visitors, are a powerful and technologically advanced alien race, suspected to be related to the origins of the Tacitus. Calling Tiberium «Ichor», the Scrin have a dependence on the substance and will die if they do not receive Tiberium infusion or radiation from a Relay Node.

The Scrin are suspected to have been the ones who originally seeded Earth with Tiberium using a meteor, intending to harvest the mineral after it had reached a sufficient concentration by extracting it with Threshold Towers. However, Kane tricked GDI into causing a premature liquid Tiberium explosion, luring the Scrin mining force to Earth. Commanded by Foreman 371 and his AI assistant, they were unprepared for the military resistance of the native humans, expecting a dying populace in disarray. Eventually, GDI pushed them back and destroyed the Relay Node, killing all their forces, while the Foreman retreated through the last remaining Threshold.

Physiology

The Scrin Supervisor

Little is known of the Scrin’s actual physical appearance during the Third Tiberium War. From recovered intelligence briefings, the Scrin appear to be glowing illuminated insectoid figures. Even then, it is unknown if these are truly representative of their physiology; if it is a representation, more likely than not that the recovered transmissions are in some form of holographic detail, hence the glowing. Most Scrin infantry are a sophisticated cross of biological and mechanical elements, almost insectoid in appearance. However, it is hard to determine if these are representations of the actual Scrin master race, or mere cyborg drones created for the purpose of combat.

Recently revealed intelligence has shown that the Scrin have a physical form that is possibly wholly organic. They are able to utilise Tiberium infusion, as well as become mutated by the substance. The Scrin appear to be dependent on Tiberium as a life source as seen at the end of the GDI campaign the Scrin died without Tiberium radiation.

Culture

«Oh my God! They’re destroying everything!»
— GDI Soldier witnessing the destructiveness of the Scrin

Little of the Scrin’s society is known, excluding that like humanity, they are violent and resource-hungry, only considerably worse. Kane referred to them as a «cult of addiction in the guise of a species», and was not too far off.

The Scrin’s society or government appears to be organized in a hierarchy, headed by a single leader. Their culture consists of various castes and sects. These groups are specialized, and provide the Scrin with certain functions. Several subsects have been developed specifically to deal with native populations of Tiberium harvesting worlds. The Cult of Reaper is an enforcer caste, while the Traveler Sect specializes in covert operations. A form of religion apparently exists among the Scrin, as the Reaper cult ideology has strong religious overtones.

Hierarchy

The Scrin, in spite of their insect-like appearance use ranks comparable to those of human militaries. Known ranks are:

  • The Overlord — The supreme ruler of the Scrin.
  • Supervisors — As their name implies, their duty is to oversee the harvesting operations of the Foremen in other planets. They are free to give Foremen orders and answer only to the Overlord.
  • Foremen — The leaders in charge of directly leading the Tiberium/Ichor harvesting operations in their respective assigned location. They are the equivalent of battlefield commanders in terrestrial armies.

Note that the primarily «civillian» nomenclature used (e.g. the use of «foreman» instead of «commander») may be a consequence of the Scrin incursion on Earth in 2047 being, primarily a Tiberium/Ichor harvesting operation and not a true military invasion.

Subfactions

Further research into the Scrin has allowed InOps to learn that the Scrin have at least two sub-factions, in addition to the main faction that was most commonly seen on Earth during the Third Tiberium War. Reaper-17 is a faction that focuses on armored tactics and better harvesting operations. Reaper-17 based a huge amount of their military strength on incorporarting Tiberium into their weapons and walkers. The Traveler-59 focus on speed and mind-control, this made them perfect for quick Tiberium extraction in areas. Due to this quickness Traveler-59 were known for hardly any military loses.

Intelligence will continue their research into studying these subfactions in the future.

History

Ichor-LQ detonation on previously seeded planet.
— Alien AI, referring to the liquid Tiberium detonation at Temple Prime(src)

The Scrin were merciless against the inhabitants of Earth.

The Scrin arrived in the solar system many centuries ago, concealed behind an asteroid beyond the orbit of Neptune, their ships dormant and their crews in suspended animation ever since humanity was still in the Dark Ages.[1] They refer to Earth as a «previously seeded planet», implying that they were responsible for the Tiberium-infested meteorite that brought the alien substance to Earth in 1995.[2] As they slept, they waited for the radiation signal of a liquid Tiberium detonation, which, in all previous cases, signaled the collapse or near-collapse of indigenous civilizations and the maturation of planet-wide Tiberium deposits.[3][4]

Evidence of Alien Life

Nod ship based on alien technology

Prior to the Scrin invasion during the Third Tiberium War there were already signs of extraterrestrial life. A crashed UFO was found within a Nod complex near Cairo during the First Tiberium War, and a Nod warship was based on alien technology.[5] The Tacitus itself was not only believed to be of extraterrestrial origin, but GDI decoding between the Second and Third Tiberium War found a warning about a future alien invasion.

First Contact

Shortly after the ion cannon strike on Temple Prime and the resulting liquid Tiberium detonation, the Scrin detected the signal they had been waiting for. Shortly afterwards, Scrin AIs awoke the Foremen of the harvesting fleet from stasis and began approaching Earth at sublight speeds.

The Scrin ships, which consisted of six large transport ships, were first detected by GDI’s JPL Deep Space Network at the Kuiper Belt beyond Neptune. As the vessels approached Earth, Director Redmond Boyle ordered all ion cannons in the Southern Hemisphere to be fired at the alien vessels[6][7]. This prompted the six vessels to activate defensive dispersal functions, causing them to disperse into thirty-nine drone ships, which then crashed into Red zones on every continent, suffering only minor damage in the process.[8]

Diversion tactics

After their drone ships landed on Earth, the Scrin quickly realized that the deployment of harvesting forces appear to be premature, as the indigenous population — humans — are still dangerously viable, an unprecedented event. One of the Scrin AIs suggested aborting the mission, but the Scrin Supervisor ordered the Scrin forces to proceed with harvesting as planned. The Scrin AI objected, noting that the harvesting operation was intended for Threshold defense, and was unsuitable for prolonged resistance to organized forces, but the Supervisor dimissed the objection, instead ordering the Foremen to divert human forces from Relay Nodes construction sites by targeting major population centers.[9]

The unexpected arrival of the Scrin caught both GDI and Nod completely off guard, as major population centers in Blue zones and Yellow zones alike were attacked by the aliens[10], including London[11], Munich[12], and Kampala[13]. Even cities that were previously thought to be safe because of their low strategic value, such as Cologne, were attacked and destroyed by alien forces.[14] The city of Berne was hit especially hard, having being reduced to a wasteland by an alien Mothership[15].

Since most major population centers were in Blue zones, Nod was spared the worst of the attacks[16], but the Brotherhood’s situation was still desperate enough that General Kilian Qatar, Nod’s acting commander at the time, was forced to ally with a GDI commander in order to defend Australia from the Scrin. Though she secretly planned to steal GDI’s nuclear launch codes and delivery systems during the chaos[17].

The Tide Turns

The Relay Node, which supplied Scrin forces worldwide with vitally needed Tiberium radiation.

«Get the hell off my planet, alien scum!»
— GDI Soldier, during the anti-Scrin campaign

Soon the situation turned dire for the Scrin as they encountered increased use of sonic emitters by GDI to contain and break down Tiberium. Since the Scrin are Tiberium-based life it was only logical that the sonic emitters and catalyst missiles developed by GDI and Kane respectively had a destructive effect on them. Both Nod and GDI began pushing into the Red Zones, GDI intending to destroy the massive Towers under construction, and Nod hoping to claim one for themselves. As this occurred, an alien AI decided to deny an order to continue the Earth operation and complete construction of the 19 towers it called «Thresholds» in order to protect the Foreman partnered with it. The Foreman’s Mothership managed to use the Threshold 19 in time to escape Earth prior to the destruction of the majority of the towers and the Relay Node, an event that rendered all remaining Scrin forces useless and ended the Third Tiberium War.

Since it appears clear from artifact analysis and Tacitus data that the «invasion» force sent to Earth wasn’t an invasion force at all, but merely a misguided harvesting operation; considering the task force sent to Earth was led by a Foreman and his forces were unsuitable for prolonged war this could be true. An actual invasion — if it occurs — may be mammoth in proportion.

Invasion?

In 2052, Nod forces led by LEGION were able to retrieve the Tacitus from GDI’s Rocky Mountains base. Due to GDI’s experiments rendering the Tacitus unstable, Kane inserted into LEGION’s console immediately, allowing LEGION to interface with it. After accessing the device, LEGION apparently accesses the Scrin warp link and intercepts a transmission.

EARTH WARP GATE STATUS ACTIVE
COMMENCING PHASE II
INVASION

— Scrin transmission

As of 2077, no activity from the Scrin has been observed, but it is unlikely that GDI will rest on its laurels in regards to a potential second Scrin Invasion.

Military

Undoubtedly the most destructive Scrin unit, the Mothership.

Aliens! Jesus, look at those things!
— GDI Soldier, witnessing the extent of Scrin military capabilities

The Scrin are as versatile as GDI. On the ground, Buzzers can rapidly tear any infantry squad that they encounter to pieces, while Disintegrators explode if vehicles attempt to run them down, and the durable Shock Troopers are able to take on all enemies, even aircraft. The rarest Scrin ‘infantry’ unit, the Mastermind, is able to mind-control not only entire tank crews, but personnel inside production buildings to convert them to serve the Scrin. Corrupters can heal other units, turn infantry into Visceroids and flood garrisoned buildings to clear them, via a Tiberium-based sludge. The more advanced Scrin vehicles can prove a serious threat to even GDI armor, with speedy Devourer Tanks able to absorb Tiberium to enhance their firepower, while their Annihilator Tripod is a true rival to Mammoth Tanks. While their ground troops are very capable, air power seems to be their true strength. Their main construction vehicle are Drone Ships, which are literally flying MCVs. Maneuverable Stormriders are the aerial rivals of Firehawks but with the added bonus of infinite munitions, while Devastator Warships have ravaged nearly all of the Blue Zones with deadly plasma artillery weapons and enormous Planetary Assault Carriers — flying aircraft carriers — are able to project massive amounts of firepower via small drone fighters and miniature Ion storms. Their rarely-encountered Motherships can level cities in a single shot of their main weapon, and are responsible for the destruction of Berne, Switzerland.

The invasion of Earth.

Base defenses rival those of the Brotherhood. Their Buzzer Hives are capable of unleashing swarms of sentient razor blades upon vulnerable infantry units. Photon Cannons deal significant plasma damage to vehicles on the ground, while Plasma Missile Batteries pummel all airborne enemies. Storm Columns generate localized ion storms and are capable of attacking all enemies in the air and on the ground with frightening efficiency. They are often used to protect the towers and the Relay Nodes. Rift Generators utilize advanced teleportation technology that warps space, creating a wormhole into deep space that most buildings and units are ejected through.

The worst part is the gigantic, six-legged bug like Eradicator which rivals even the MARVs and Redeemers in terms of firepower and armor. It also has the ability to quickly make money, using its recycling system that dissembles and converts enemy units into raw materials for Scrin.

Unlike GDI and Nod, the Scrin do not have aircraft capable of transporting ground infantry and light vehicles, but instead have the more deadly ability to teleport units into the enemy base, without the fear of having them intercepted as would occur if they used conventional transportation, though this requires a high tech-level to utilize.

Despite the devastation caused by the aliens, many believe that humanity did not witness the full extent of the Scrin military capabilities during the Third Tiberium War. It should be noted that the Scrin encountered were part of a mere harvesting operation which thought there would be no resistance at all when they arrived. The destruction of the Earth operation caused Overlord to plan a full-scale invasion. It can be inferred that a true military assault will be massive in comparison to the harvesting operation.

Doctrine

Since the Scrin did not expect the possibility of indigenous resistance, the Scrin forces were unable to sustain a prolonged campaign against both GDI and Nod forces. Therefore, they resulted to diversion tactics, attacking major population centers and military bases in order to divert human forces from their true objectives: Threshold construction sites, and later, intelligence gathering operations. This worked for a time, but human forces quickly reorganized and launched a counterattack, eventually forcing the Scrin to retreat.

Though it should be noted that the Scrin fleet seen during the Third Tiberium War was only a harvesting operation, and the actual military doctrine of Scrin forces is completely unknown.

Technology

Being an advanced alien species, the Scrin employed many strange and unusual technologies during their brief war with the humans, most of which human scientists could not even begin to understand, much less replicate.

  • Space technology: as expected from an advanced alien civilization, the Scrin possess advanced spacecraft capable of interstellar travel. These spacecraft are also capable of atmospheric flight, though they are apparently incapable of faster-than-light travel, and require their occupants to remain in stasis until arrival at their destination.
  • Wormholes: the Scrin utilize structures that project wormholes to teleport forces onto the battlefield. Wormholes can also be created without a structure to sustain them, though only temporarily. The Rift generator, the Scrin superweapon, works by opening a destructive wormhole and ejecting everything around it into deep space.
  • Teleportation: in addition to wormholes, certain Scrin units are equipped with «Blink packs», allowing them to teleport short distances. Masterminds and Prodigies can teleport friendly units using Blink packs.
  • Energy weapons: nearly all Scrin forces use some form of energy weapon, from the proton cannons used by Devourer tanks and Annihilator tripods, to the plasma weapons used by Seekers and plasma missile batteries. The most devastating, however, was the Mothership’s catalyst cannon, which can cause a deadly chain reaction that can wipe out an entire city with a single shot.
  • Tiberium technology: being a species that thrives on Tiberium, the Scrin naturally developed many ways to interact with it and exploit it. They could deploy growth accelerators that somehow increase Tiberium growth, detect it using a «vibration scan» technique, heal their forces with a Tiberium-based slime, agitate Tiberium stores to sabotage enemy economy, and weaponize it in multiple ways, from Tiberium-based beams to Tiberium shards. Scrin extractors have unlimited Tiberium storage capacity. Their structures, such as the Thresholds, were made of a type of Tiberium composite, and Tiberium also fueled their units and craft (though this also meant that they were vulnerable against anti-Tiberium weapons, such as sonic emitters and catalyst missiles).
  • Ion storm manipulation: perhaps due to their connection to Tiberium, Scrin forces can harness the power of ion storms. Storm columns and planetary assault carriers can create localized ion storms, and most Scrin spacecraft can harness the power of ion storms to augment their capabilities.
  • Bioengineering technology: Scrin infantry and vehicles appear to be bioengineered mechanical constructs, a combination of living creature and machine far more advanced than the comparatively crude cyborgs that Nod and CABAL have managed in the past. The Scrin appears to have mastered this technology, capable of creating a wide range of units, each suited for a specific role.
  • Mind control: Scrin Masterminds and Prodigies are capable of mind controlling enemy units and even structures. Traveler-17 also deploys Cultists, human abductees implanted with the spawns of a Prodigy, granting them mind control abilities and making them completely subservient to the Scrin.
  • Forcefield technology: certain Scrin units can be upgraded with forcefield generators, granting them extra protection. The forcefields can also absorb an EMP blast before collapsing.
  • Phasing technology: the Scrin can somehow phase objects out of sync with reality, making them nearly indestructible (but unable to attack). This is the technology behind the phase field. On a larger scale, Thresholds, upon completion, are rendered completely invulnerable using phase generators.

Units within the Scrin

  • Reaper-17
  • Traveler-59

Behind the scenes

EA originally confirmed that the Scrin were to appear as a non-playable faction in Command and Conquer 4. Prior to even this, however, the Scrin were initially planned to once again be a playable faction in the pre-production phase. Regardless of intent, the only trace of the Scrin that appeared in Tiberian Twilight was the Threshold Tower. It is unknown if this is disinformation or if EA officials consider the Tower itself to be part of a ‘non playable faction,’ but it is generally surmised among fans that the inclusion of the Scrin — to any great degree — fell victim to the budget and staff cuts that plagued C&C 4 during its production.

Trivia

  • The Scrin resembles the Ceph aliens from Crysis series, but only when the Ceph had not yet adapted to earth’s environment. The purpose of the early Ceph and the Scrin are similar; the Ceph harvest energy to birth a central intelligence The Alpha Ceph whilst the Scrin harvest Tiberium as a resource.
  • For gameplay purposes, the Scrin AI announcer uses the human term for Tiberium instead of their own, «Ichor» (e.g. «Tiberium field depleted»).
  • Compared to its adversaries, the Scrin’s production buildings (except the Drone Platform and Foundry) visibly shows whenever it is training a unit or not (especially the Warp Chasm when producing an Eradicator Hexapod), by means of the orb growing larger. Additionally, the orbs pull the remaining materials whenever its respective structure is destroyed, as a neat graphical effect.
  • Scrin vehicles seem to bleed green «blood» (possibly Tiberium) when under fire, hinting at their technorganic nature.
  • Scrin repair drones can repair not only vehicles, but infantry units as well, including human infantry from the other two factions.
  • An entry in the Intelligence Database mentions that the aliens refer to another alien species they previously encountered as «brother», «ascended», «enemy», and «Scrin». This implies that the aliens that invaded Earth may not be the «true» Scrin after all, but rather a related or derivative species.
    • This is supported by the fact that the aliens never refer to themselves as Scrin in the Scrin campaign. Also, in the cutscene before the first Scrin mission, the in-game subtitles, which can be activated through patches, has the Supervisor state that «Species must be Scrin.» after saying that «No precedent exists for viable indigenous resistance after Ichor LQ detonation event.» This suggests that the Scrin are actually the aliens’ enemies, and that they mistook the humans for the Scrin.
  • During the 2006 Community Summit, it was revealed that the Scrin campaign was going to have 8 missions[18]. The final game only had 4 Scrin missions, implying that the Scrin campaign was vastly simplified, most likely due to time constraints.
    • In the game’s csf file, Croatia, the penultimate Scrin mission, was named «Alien_1_3» and Threshold 19, the final mission, was named «Alien_1_5», implying that at least one Scrin mission was cut during development.

Gallery of insignia variations

  • CNCTW Scrin insignia solid background.jpg

  • Scrin emblem with an inscription reading «The third faction wishes you a merry Christmas and happy new year»

Gallery of loading screens

References

  1. Verdu, Michael. 2007-02-02. Command & Conquer 3 Tiberium Wars Designer Diary #5 — Introducing the Scrin. GameSpot.
  2. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Scrin mission 1: «London». «Mothership AI: Ichor-LQ detonation on previously seeded planet.»
  3. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Scrin mission 1: «London». «Supervisor: No precedent exists for viable indigenous resistance after Ichor-LQ detonation event. Overlord will be intrigued.»
  4. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Scrin mission 2: «Munich». «Mothership interface: Ichor-LQ concentrations 77.3 below expected levels… 18.6 of surface Ichor in reaping condition… Only 5.3 of deposits suitable for offload to Ichor Hub.»
  5. Ishmael, 5 January 2007. C&C Timeline, #33 (archived). Petroglyph Forums. Last accessed: 28 March 2010.
  6. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. GDI mission 12: «Munich».
  7. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Nod mission 10: «Outback». Ajay: «Commander! You’re not gonna believe this. GDI just activated all their ion cannons in the Southern Hemisphere! Thought they were gonna wipe us off the map in Australia, but they are firing at something in space.»
  8. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Scrin mission 1: «London». Mothership AI: «Defensive dispersal functions initiated. Minor transporter damage, proceeding as targeted.»
  9. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Scrin mission 1: «London». Mothership AI: «Supervisor, registering objection. Harvesting operations rated for Threshold defense. It is unsuitable for prolonged resistance to organized forces.» Supervisor: «Disorganize them! Divert indigenous forces away from Relay Nodes during construction. Objection dismissed.»
  10. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. GDI mission 12: «Munich». Sandra Telfair: «It’s not just Blue Zones bearing the brunt, several prominent Yellow Zones are also under attack, and Nod’s being unable to mount a defense.»
  11. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Scrin mission 1: «London».
  12. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Scrin mission 2: «Munich».
  13. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Kane’s Wrath. Nod mission 10: «Hearts and Minds».
  14. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. GDI Eyewitness Accounts, «GDI Field Recon — the Fall of Cologne».
  15. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. GDI Eyewitness Accounts, «GDI Field Recon — the Fall of Berne».
  16. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Nod Field Intelligence, «An Invasion Global in Scope».
  17. Electronic Arts Los Angeles, Command & Conquer 3: Tiberium Wars. Nod mission 11: «Sydney City Wall».
  18. http://www.cnc-source.com/index.php?page=content/tw/summit/twsummitpg2

v·d·e

Factions of the Command & Conquer Universes

Tiberium Universe
Major factions
  • Global Defense Initiative
  • Brotherhood of Nod
  • Scrin
  • Forgotten
  • CABAL
Subfactions
  • Dead 6
  • Steel Talons
  • Zone Operations Command
  • Black Hand
  • Marked of Kane
  • Traveler-59
  • Cult of Reaper
    • Reaper-17
Minor factions
  • Dinosaurs
  • Cultists
  • Nod Separatists
Mentioned only
  • Sword of Chagall
  • Sons of Umagon
Cancelled
  • Scavengers
Red Alert Universe
Major factions
  • Allies
    • America
    • Great Britain
    • Germany
    • France
    • Greece
    • Spain
    • Turkey
    • Korea
  • World Socialist Alliance
    • Soviet Union / Russia
    • Ukraine
    • Iraq
    • Cuba
    • Libya
  • Yuri’s Army
  • Empire of the Rising Sun
Minor factions
  • Grunyev Revolutionists
  • Giant Ants
  • FutureTech
  • Soviet Underground
Cancelled
  • Italy
  • Scavengers
  • Romanov’s Rebels
Generals Universe
USA
  • General Townes
  • General Malcolm Granger
  • General Alexis Alexander
China
  • General Shin Fai
  • General Tsing Shi Tao
  • General Ta Hun Kwai
  • General Leang
GLA
  • General Rodall Juhziz
  • Prince Kassad
  • Dr. Thrax
  • General Mohmar
  • Junkyard*
  • Muerta*
  • Nitro*
  • Kitbash*
  • Wild Dog*
  • Tactician*
EU*
  • Daedalus
  • Ghost
  • Mercury Red
  • Cleaver
  • Cutting Edge
  • Lupa
  • Salvo
  • Bulldog
APA*
  • Blackjack
  • Red Arrow
  • Inferno
  • 1000 Suns
  • Beast
  • Taskmaster
Dune Universe
Major factions
  • House Atreides
  • House Harkonnen
  • House Ordos
Minor factions
  • Bene Gesserit
  • House Corrino
    • Sardaukar
  • House Ix
  • House Tleilaxu
  • Fremen
  • Guild of Navigators
For companies, see the companies template
Names with an asterisk (*) belong to the cancelled Generals 2 and are not officially canon. The EU and APA factions have asterisks as well, meaning all of their respective content is treated the same way.

v·d·e

CNCKW Scrin logo.png Scrin Third Tiberium War Arsenal CNCKW Scrin logo.png

Units
Infantry
  • Scrin

  • Reaper-17

  • Traveler-59

Buzzers
Buzzers

Disintegrators
Disintegrators

Assimilator
Assimilator

Shock troopers
Shock troopers

Ravager (KW only)
Ravager
(KW only)

Mastermind
Mastermind

Buzzers
Buzzers

Disintegrators
Disintegrators

Assimilator
Assimilator

Shock troopers
Shock troopers

Ravager
Ravager

Buzzers
Buzzers

Disintegrators
Disintegrators

Assimilator
Assimilator

Shock troopers
Shock troopers

Ravager
Ravager

Cultists
Cultists

Prodigy
Prodigy

Vehicles
  • Scrin

  • Reaper-17

  • Traveler-59

Gun walker
Gun walker

Seeker
Seeker

Harvester
Harvester

Devourer tank
Devourer tank

Corrupter
Corrupter

Mechapede (KW only)
Mechapede
(KW only)

Annihilator tripod
Annihilator tripod

Eradicator hexapod (KW only)
Eradicator hexapod
(KW only)

Explorer
Explorer

Shard walker
Shard walker

Seeker
Seeker

Shielded harvester
Shielded harvester

Devourer tank
Devourer tank

Corrupter
Corrupter

Mechapede
Mechapede

Reaper tripod
Reaper tripod

Eradicator hexapod
Eradicator hexapod

Explorer
Explorer

Gun walker
Gun walker

Seeker
Seeker

Harvester
Harvester

Corrupter
Corrupter

Mechapede
Mechapede

Annihilator tripod
Annihilator tripod

Eradicator hexapod
Eradicator hexapod

Explorer
Explorer

Aircraft
  • Scrin

  • Reaper-17

  • Traveler-59

Stormrider
Stormrider

Devastator warship
Devastator warship

Planetary assault carrier
Planetary assault carrier

Drone ship
Drone ship

Mothership
Mothership

Invader fighter
Invader fighter

Stormrider
Stormrider

Drone ship
Drone ship

Mothership
Mothership

Stormrider
Stormrider

Devastator warship
Devastator warship

Planetary assault carrier
Planetary assault carrier

Drone ship
Drone ship

Mothership
Mothership

Invader fighter
Invader fighter

Structures
Production
& tech

Drone platform
Drone platform

Reactor
Reactor

Extractor
Extractor

Portal
Portal

Warp sphere
Warp sphere

Nerve center
Nerve center

Gravity stabilizer
Gravity stabilizer

Stasis chamber
Stasis chamber

Technology assembler
Technology assembler

Signal transmitter
Signal transmitter

Foundry
Foundry

Warp chasm (KW only)
Warp chasm
(KW only)

Defenses
& support
  • Scrin

  • Reaper-17

  • Traveler-59

Buzzer hive
Buzzer hive

Photon cannon
Photon cannon

Plasma missile battery
Plasma missile battery

Growth accelerator
Growth accelerator

Storm column
Storm column

Rift generator
Rift generator

Outpost
Outpost

Lightning spike
Lightning spike

Tiberium hive (KW only)
Tiberium hive
(KW only)

Buzzer hive
Buzzer hive

Photon cannon
Photon cannon

Plasma missile battery
Plasma missile battery

Growth stimulator
Growth stimulator

Storm column
Storm column

Rift generator
Rift generator

Outpost
Outpost

Lightning spike
Lightning spike

Tiberium hive
Tiberium hive

Buzzer hive
Buzzer hive

Photon cannon
Photon cannon

Plasma missile battery
Plasma missile battery

Growth accelerator
Growth accelerator

Storm column
Storm column

Rift generator
Rift generator

Outpost
Outpost

Lightning spike
Lightning spike

Tiberium hive
Tiberium hive

Other
  • Global Conquest buildings (KW only)

  • Campaign buildings

Terraforming nexus
Terraforming nexus

Life form plant
Life form plant

Threshold
Threshold

Rift generator
Rift generator

Warp chasm
Warp chasm

Growth accelerator
Growth accelerator

Threshold
Threshold

Phase generator
Phase generator

Relay node
Relay node

Wall (cut)
Wall
(cut)

Support powers & upgrades
Support powers
  • Scrin

  • Reaper-17

  • Traveler-59

Reconstruction drones
Reconstruction drones

Lightning spike
Lightning spike

The Swarm
The Swarm

Tiberium vibration scan
Tiberium vibration scan

Stasis shield
Stasis shield

Phase field
Phase field

Rift
Rift

Mothership
Mothership

Wormhole
Wormhole

Ichor seed (KW only)
Ichor seed
(KW only)

Infestation (KW only)
Infestation
(KW only)

Overlord's wrath (KW only)
Overlord’s wrath
(KW only)

Reconstruction drones
Reconstruction drones

Lightning spike
Lightning spike

The Swarm
The Swarm

Tiberium vibration scan
Tiberium vibration scan

Stasis shield
Stasis shield

Phase field
Phase field

Rift
Rift

Mothership
Mothership

Shock pods
Shock pods

Ichor seed
Ichor seed

Infestation
Infestation

Overlord's wrath
Overlord’s wrath

Reconstruction drones
Reconstruction drones

Lightning spike
Lightning spike

The Swarm
The Swarm

Tiberium vibration scan
Tiberium vibration scan

Temporal wormhole
Temporal wormhole

Phase field
Phase field

Rift generator
Rift generator

Mothership
Mothership

Wormhole
Wormhole

Ichor seed
Ichor seed

Infestation
Infestation

Overlord's wrath
Overlord’s wrath

Upgrades
  • Scrin

  • Reaper-17

  • Traveler-59

Blink packs
Blink packs

Forcefield generators
Forcefield generators

Fusion core
Fusion core

Plasma disc launchers
Plasma disc launchers

Shard launchers (KW only)
Shard launchers
(KW only)

Attenuated forcefields (KW only)
Attenuated forcefields
(KW only)

Blink packs
Blink packs

Forcefield generators
Forcefield generators

Fusion core
Fusion core

Plasma disc launchers
Plasma disc launchers

Shard launchers
Shard launchers

Attenuated forcefields
Attenuated forcefields

Blue shards
Blue shards

Conversion reserves
Conversion reserves

Blink packs (pre-applied)
Blink packs
(pre-applied)

Advanced articulators
Advanced articulators

Fusion core
Fusion core

Plasma disc launchers
Plasma disc launchers

Shard launchers
Shard launchers

Traveler engines
Traveler engines

Both sub-factions (Reaper-17 and Traveler-59) are exclusive to Kane’s Wrath
Автор Сообщение
 

Прилепленное (важное) сообщение

СообщениеДобавлено: 22.04.2006 21:47 

[профиль]

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 22.05.2005
Откуда: С-Пб

#77 #77

Господа, читаем вначале

FAQ по Command & Conquer 3 Tiberium Wars — Tiberian Sun

FAQ по Command & Conquer 3 — Kane»s Wrath

MiniFAQ по Тактике боя за Nod,GDI,Scrin

Официальный Сайт по CnC 3:

http://www.commandandconquer.com/default.aspx

**********
Последний Официальный патч 1.09 для CNC 3 T.W.

ftp://ftp.ea.com/pub/eapacific/cnc3/

ftp://ftp.ea.com/pub/eapacific/cnc3/CNC … nglish.exe

ftp://ftp.ea.com/pub/eapacific/cnc3/CNC … ussian.exe

(264мб и 268мб)

Патч 1.02 CNC 3 Kane»s Wrath

http://na.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/eagam … ch1.02.exe

http://na.llnet.cnc3tv.ea.com/u/f/eagam … ch1.02.exe

(273,3мб и 256,8мб)

** — Для игры по сети используем программу Hamachi 1.0.2.1(+ описание)

** — 24 марта 2008г. — выход Аддона Command & Conquer 3: Kane’s Wrath

—————————-
Отредактировано куратором: Dark Knight. Дата: 18.12.2008 23:10

Последний раз редактировалось Dark Knight 18.02.2010 2:26, всего редактировалось 4 раз(а).

Реклама

Партнер
 
1oleg1

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 08.02.2006
Откуда: EARTH

да, я тоже по поводу 30 фпс!

вАпрос, для тех кто использовал распаковщик *.big файлов вот этой прогой:

http://sg.redsys.ru/files_pakers.htm

подскажите как ею же запаковать обратно? Или может у кого на примете другой софт для этого есть, поделитесь.. Нужна прога для упаковки в *.big файлы!!!

 
DeL……..

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 02.01.2007
Откуда: Арсеньев

Apple писал(а):

Люди,помогите поднять fps! 30 кадров ну вообще не прет!((((((((((Неужели так и должно быть?

[quote=»1Oleg1″]

Да это и должно так быть, игра сама ограничивает ФПС , и болшее 30 фпс не получить даже если постваить 2*8800Ultra в SLI и COre quad extreme 6800!!!!!!!!!!!!!


_________________
Intel и Nvidia Rulez!

 
1oleg1

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 08.02.2006
Откуда: EARTH

DeL…….. ОК, с фпс понятно, хотя в C&C GENERALS был файл где можно было это менять — и о чудо — игра преображалась по динамике!, но как по другому поднять в Tiberium Wars скорость игры??


PS: не замечали странность: в миссии за GDI, где надо уничтожить ядерную шахту, там ещё были 3 постоянно строившихся електростанции для ракеты, так вот, когда захватить одну из таких електростанций инженером, то она через несколько сек. переходит опять НОДам, без всякой на то причины! :?: порабы выпускать патч 1.005 :mad2:

 
LastPriest

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 10.01.2006
Откуда: Тюмень

Недавно пересматривал экранизацию оруэлловской «1984» (фильм снят в 1984 г). и обнаружил, что «старший брат» здорово похож на Кейна. :)

Интересное совпадение.

С уважением.

 
Inqizitor

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 10.03.2005
Откуда: Харьков; УССР
Фото: 93

Прошёл кампанию за Нодов — вообщем, ничего не понял…. Что за башни, что за круг избранных, чё за фигня… Товарищ Кейн разве не мог бы изъясняться понятнее? Кто-нибудь может объяснить мне, что происходит!!!!!

Вообщем — Ноды не сильно впечатляют своей землёй, классные у них стелсы и скорпионы, больше ничего хорошего нет… А вот воздух у них самый сильный в игре (лазерный вертолётик по 700!!! рублей). Любые Скрины отдыхают. Их прославленные авианосцы и истребители разлетаются от воздушной армии нодов (туча вертолётиков — у них ещё и детекторы :):):)) на запчасти.

В дезматчах проверено — вертолётики рулят — партизанские акции и тыловые удары, у врага исчезают харвестеры и здания, он вынужден ставить звеские заслоны ПВО, строить ПВО машинки. Самое смешное — дезматчи нодов против нодов — куча вертолётиков в воздухе и скорпионов со стелсами на земле.

Скрины и ГСБ на земле рулят однозначно. Воздух у Скринов прокатывает только против ГСБ, к-е вынуждены применять мамонтов и бульдогов (не самый хороший девайс по хамской цене (см. стелс танк с залповыми установками)). У ГСБ воздуха нет, бомбер их только для галочки, хотя бронированный.

Трифид Скринов — страшное оружие. Тупые разработчики не дали ему ПВО, испортив концепцию «всё в одном как мамонт». Я согласен платить за трифида с ПВО по 4000. А так — как балласт куча отстойнейших ПВО машинок с собой возить :(.

Мамонт пролетает у Трифида 2 к одному практически (один пролностью на запчасти, второй либо тоже, либо побеждает в 0,5 мм красной жизнёй в зависимости кто первый стрелял). Почему говорю так о Трифиде — а это один из двух наземных юнитов инопланетян — ещё сомнительный танк по цене 1400 у них есть…

Вообщем — балланс отточен великолепно. У ГСБ нет воздуха, но мамонту всё фиолетово :), у Скринов вроде воздух якобы сверхмощный, но против ГСБ в основном, за нодов прилетают лазерные вертолётики по очень доступной цене и объясняют любому воздуху что в небе нодов нельзя летать :). За нодов как в старом добром комманде — партизанские операции, изматывание противника и уничтожение по частям (Аватары у них — металлолом в дефолте и безумно стоят после апгрейда (4000 с 2 лазерами — бред, при этом хуже трифида)).

 
4e_alex

Advanced guest

Статус: Не в сети
Регистрация: 03.12.2004

Inqizitor

Там все достаточно понятно, особенно если открыть и прочитать все интелы, особенно после еще и кампании за скринов.

Башни — гигантские сборщики айхора (тибериума) с поверхности планеты, а также телепорты для доставки войск на планету и айхора с нее. После завершения постройки становятся неуязвимы для оружия людей, включая ядерное и тибериумное (за счет некоего «фазового сдвига», вероятно аналогичного спец. возможности скринов в самой игре, но больших масштабов и постоянно).


_________________
Enough expository banter! Now we fight like men! And ladies! And ladies who dress like men!

 
Jericho

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 01.11.2006

Начал играть за GDI

Понравилось задание с защитой базы (в Хорватии) , напряга была одновременно без повреждений доставить МСV до базы и переключатся между пушками ).

кста столкнулся с 2умя багами задании.

3й акт , вроде Албания.(там где 4 инженера даются)

короче уже близится конец миссии у меня один инженер остался (остальные по бонусным зданиям попрыгали)

и тут захватывая последнее здание , игра мне сообщает ,что мол потерян инженер и приписали поражение в миссии.Начав заново такое не повторилось.

и тут же , уже начав повторно задание , смог очистить всю карту (кроме базы вокруг последнего захватываемого здания) , и тут уже спокойно наступая на последний периметр , захватывая здание .мне дают задание уничтожить центральную базу(которую я уже разбомбил)

и не засчитывают.Пришлось загрузится(2ой раз играл сохраняясь) и сначала взять задание , и только потом приступить к уничтожение.

 
EKSelenc

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 10.06.2005

Inqizitor писал(а):

но против ГСБ

Ну-ну.

Видел, что делают 4 FH с варшипом и кэрриэром (синхронно)?


_________________
Strafe faster.

 
CnC_General

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 22.12.2004
Откуда: Kyiv, Ukraine

Inqizitor писал(а):

У ГСБ воздуха нет

EKSelenc писал(а):

Видел, что делают 4 FH с варшипом и кэрриэром (синхронно)?

4 аэродрома с патлулирующими группами по 4 FH недалеко от линии обороны в центре базы. хотки 7,8,9,0.
О, мои родимые прилетели, 7 сюда, 9 сюда и т.д. пять секунд и противника нет в воздуже. нефиг летать над моей территорией. для проддержки недалеко пасутся десяток бетров с ракетчиками. и не забываем про сегментную оборону стационарных зениток.
Правда, это годится против компьютерного противника.


_________________
Какой бы ни был крепкий меч, но он слабее руки, которая его держит…

 
Inqizitor

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 10.03.2005
Откуда: Харьков; УССР
Фото: 93

CnC_General писал(а):

4 аэродрома с патлулирующими группами по 4 FH недалеко от линии обороны в центре базы. хотки 7,8,9,0.

4*4*1500 + 4000 (за аэропорты) = 28000 денег = 9 кэрриеров + 1 аэоропорт …. Если уже так подсчёты вести -9 кэрриеров — это 72 истребителя, которые в режиме атаки сделают из 16 FH котлету, а потом надругаются над базой :lol:

 
4e_alex

Advanced guest

Статус: Не в сети
Регистрация: 03.12.2004

Одно большое НО — истребители на авианосцах — полнейшие нули против воздушных целей, они два года ковырять 16 FH будут.


_________________
Enough expository banter! Now we fight like men! And ladies! And ladies who dress like men!

 
N_kin

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 29.10.2006

DeL…….. писал(а):

Хотя у него было только около 200-300 веномов против моих 50-70 селёдок(крейсеров)+20 истребителей…

:D Люди походу сидят на базе и отстраиваются спокойно, до тех пор пока не построят «только около 200-300» юнитов, а потом типа такой раш нереальный. Он строит постоянно венонов, а ты бульдогов 200-300 и пару мамонтов или предаторов, чтобы базу добить.

 
Inqizitor

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 10.03.2005
Откуда: Харьков; УССР
Фото: 93

4e_alex писал(а):

Одно большое НО — истребители на авианосцах — полнейшие нули против воздушных целей, они два года ковырять 16 FH будут.

5:1 — доковыряют быстро :):). Во всяком случае истребители ещё респаляться нахаляву…. А каждый FN cтоит 1500 рублей, однако. Вообщем тут либо паритет c небольшим перевесом кэрриеров, либо пролёт FN если неповезёт и базы тогда заодно… А если ещё скрины 4-5 дрейдноутов сбоку базы поюзают — вообще базе замечательно будет… Кстати, обнаружилась очень гнусная по подлости тактика за скринов на XL карте, в среднем 5 дрейдноутов под прикрытием истребителей просто обстреливает базу, если к-л ПВО воздушное нападает — на него истребители, если наземное — просто тикаем….

Вот это самое страшное в этой тактике — дрейдноуты назад тоже стреляют…. и на зверское расстояние. И прокачиваются с достойной скоростью. И когда вражина гоняет мои дрейдноуты бульдогами, они прокачиваются, бульдоги редеют, потом дрейдноуты начинают лечиться…. Потом их не может никакая земля остановить, а воздух надёжно прикрыт истребителями… Если бы дали дрейдноуту качественное мощное ПВО, увеличили мощность залпа и цену в 4500 — был бы полный абзац всем вражинам.

На самом дела тут всё зависит от микроконтроля, не меньшего чем в Старкрафте за людей. Вообщем, для меня лично после месяца дезматчей ясно, что замена Старкрафта вышла и имя ей CnC 3.

 
CnC_General

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 22.12.2004
Откуда: Kyiv, Ukraine

Inqizitor писал(а):

Кстати, обнаружилась очень гнусная по подлости тактика за скринов на XL карте, в среднем 5 дрейдноутов под прикрытием истребителей просто обстреливает базу, если к-л ПВО воздушное нападает — на него истребители, если наземное — просто тикаем….

хороший трюк, часто пользуюсь. Добавлю только, что до десятка керриеров, пяток дредноутов и до десятка триподов землю прикрытвают. Дредноуты базу потихоньку выносят, а триподы с карриерами выносят то, что идет с базы. Вышедших из строя юнитов заменяет новая пачка на подходе.


_________________
Какой бы ни был крепкий меч, но он слабее руки, которая его держит…

 
Inqizitor

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 10.03.2005
Откуда: Харьков; УССР
Фото: 93

CnC_General писал(а):

до десятка триподов землю прикрытвают

Во многих ситуациях — это снижает скорость маневрирования (бегства), чревато огромными затратами и может быть неэффективно против ГСБ, т.к. толпу мамонтов в лоб никто не отменял, будет просто размен 1,8 к 1…. А когда только воздушная мобильная группа — она убегает быстро, строится быстро, всё ломает быстро…

Недавно был дезматч на XL карте, когда скрины пользовались только воздушной мобильной группой 15 дрейдноутов и 15 истребителей, а ГСБ гоняли их по всей карте, в результате — гсб лишилась всех бульдогов и мамонтов, а потом — базы…..

При этом попытки сбить бомберов присекались истребителями скринов.

Но проблема — только против ГСБ такая тактика подходит — у нодов вертолёты слишком круты как воздух…. Тогда в дело вступают триффиды и машинки ПВО в огромном количестве и куча зениток на базе. Т.е. в бой идут куча триффидов, за ними машинки ПВО и в воздухе 10 истребителей…. Ноды это в лоб атаковать не могут, тактика воздушного удара применима слабо…. Вообщем там уже скорее везение роль играет….

 
CoshVSR

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 27.03.2004
Откуда: Moscow

Как у Вас все легко)) Я чувствую свое полное ламерство)) Уже 2 месяца режусь и не могу пройти даже за ГДИ))) Хотя играю нечасто. А скирмиш — тут вообще абзац — выносят меня в мясо. Задалбывает то, что это игруха для любителей покликать с сумасшедшей скоростью по мышке, а не для тех, кто любит подумать.

 
CnC_General

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 22.12.2004
Откуда: Kyiv, Ukraine

CoshVSR писал(а):

Как у Вас все легко)) Я чувствую свое полное ламерство)) Уже 2 месяца режусь и не могу пройти даже за ГДИ))) Хотя играю нечасто. А скирмиш — тут вообще абзац — выносят меня в мясо. Задалбывает то, что это игруха для любителей покликать с сумасшедшей скоростью по мышке, а не для тех, кто любит подумать.

Знаешь, когда мы собираемся с друзьями (23-28) погамать по сети в клубе в третюю кваку начинается хорошее рубилово. Один раз в созданную сетку залезли пареньки (18-20 лет) из местного клуба погамать тоже в кваку…. Потом долго на улице матерились и шепотом обсуждали с какими крутыми игроками им пришлось играть. На момент этого случая у меня не было шанса тренироваться на домашнем компе — свой диск с кучей модов и самиим третим квейком были пролблемы при запуске и я на него забил. «Тренировался» полтора года в таком режиме 1-2 раза в месяц по 3 часа. Стал игроком средней паршивости.

А вообще, полюбить эту игру надо, ее атмосферу… Тогда придет понимание, и сам будешь еще нас учить некоторым хитростям :)

Inqizitor писал(а):

Во многих ситуациях — это снижает скорость маневрирования (бегства), чревато огромными затратами и может быть неэффективно против ГСБ, т.к. толпу мамонтов в лоб никто не отменял, будет просто размен 1,8 к 1….

Конечно будет неэффективно при соотношении войск 1 на 1, но удержание точки атаки на базу противника того стоит — все остальное пространство карты то у тебя за спиной и мне лично выгодно. да и на подходе подкрепление, усиливающее твою изначальную группу до немогу. и вынос базы недалеко.


_________________
Какой бы ни был крепкий меч, но он слабее руки, которая его держит…

 
4e_alex

Advanced guest

Статус: Не в сети
Регистрация: 03.12.2004

Inqizitor писал(а):

Во всяком случае истребители ещё респаляться нахаляву

Да ктож по ним стрелять то будет?

Inqizitor писал(а):

Вообщем тут либо паритет c небольшим перевесом кэрриеров, либо пролёт FN если неповезёт и базы тогда заодно…

Вот тут ты не прав. Кариеры сольют без вопросов, они против воздуха ничего сделать не могут. Без штормрайдеров в качестве прикрытия их никуда водить нельзя, перебьют как котят. Но…

Inqizitor писал(а):

если к-л ПВО воздушное нападает — на него истребители

…даже штормрайдер у скринов тоже слаб по воздуху, их надо в 2-3 раза больше, чем файрхоков чтобы был паритет. Единственный их плюс — не надо на базу за боеприпасами гонять.

Inqizitor писал(а):

Кстати, обнаружилась очень гнусная по подлости тактика за скринов на XL карте

В ней слабое место — твоя вера в штормрайдеры, они слабы против воздушных целей, как уже сказано выше. Хотя конечно же их стоит делать, притом всегда.

Inqizitor писал(а):

Вообщем, для меня лично после месяца дезматчей ясно, что замена Старкрафта вышла и имя ей CnC 3

Ну на замену не потянет. Но на почетное второе место сойдет.

Inqizitor писал(а):

Ноды это в лоб атаковать не могут

Ты их недооцениваешь. Микс из аватаров, бимов (основная масса войск) и веномов (только в качестве прикрытия).

CoshVSR писал(а):

Задалбывает то, что это игруха для любителей покликать с сумасшедшей скоростью по мышке, а не для тех, кто любит подумать

Ты просто не умеешь быстро думать :).


_________________
Enough expository banter! Now we fight like men! And ladies! And ladies who dress like men!

 
Inqizitor

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 10.03.2005
Откуда: Харьков; УССР
Фото: 93

4e_alex писал(а):

…даже штормрайдер у скринов тоже слаб по воздуху, их надо в 2-3 раза больше, чем файрхоков чтобы был паритет. Единственный их плюс — не надо на базу за боеприпасами гонять.

Ну не сказал-бы что в 3 раза больше, во многих дезматчах я сталкивался — штормрайдер по воздуху хорошо бьёт — если грамотно управлять — файерхоков колбасить вполне можно… Просто броня у файерхоков хорошая, но штормрайдеры вполне как ПВО годяться и против ФХ.

4e_alex писал(а):

Ты их недооцениваешь. Микс из аватаров, бимов (основная масса войск) и веномов (только в качестве прикрытия).

Аватары конечно неплохая вещь, но они 4000 стоят (2-х лазерный вариант…)… Микс из этой бодяги — хорошо, конечно, но триффиды их разбирают — проверено…

Но если как ты говорил миксом в атаку пускать, а не по коммуникациям Веномами летать…. Надо проверить :)… Интересно, а лазеры веномов бимы усиливают или нет….. Гм…..

Куда за ГСБ проще — толпа мамонтов по 2500 рублей за штуку — причём и ПВО тоже :). Думать не надо….

 
Honby

Member

Статус: Не в сети
Регистрация: 26.12.2006

В последней миссии против НОД применяю Тибериумную Бомбу. Белый ругается и уходит со своей должности, негр хвалит.

А если неиспользовать тибериумную бомбу что они говорить будут? Кому удалось пройти последнюю миссию без тибериумной бомбы? Какая стратегия была?

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4

Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Лаборатория

Новости

Понравилась статья? Поделить с друзьями:
  • Как оплатить веб займ без комиссии по реквизитам
  • Как перевести бизнес аккаунт в обычный инстаграм
  • Как открыть консалтинговое агентство бизнес план
  • Как оплатить госпошлину за открытие ип реквизиты
  • Как перевести ватсап на бизнес аккаунт на айфоне